FAQ

1W jaki sposób zarezerwować samochód?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez email, ustalimy dogodny termin najmu, wpłać zaliczkę na podane przez nas konto bankowe, po tych czynnościach termin zostanie zarezerwowany dla Ciebie.
2Gdzie mogę odebrać samochód? Czy dowozicie samochody pod wskazane miejsce?
Samochód można odebrać w naszym showroomie w Oświęcimiu lub za dodatkową opłatą możemy dostarczyć go pod wskazane miejsce w całej Polsce!Ceny transportu za każdym razem ustalane są indywidualnie, zależnie od dystansu i czasu trwania najmu.
3 Jakie kryteria należy spełnić aby wynająć u Was samochód?
Należy mieć ważne prawo jazdy, wydane minimum rok przed rozpoczęciem najmu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy najmu bez podania przyczyny.
4Czy pobieracie kaucję? Co w przypadku szkody komunikacyjnej z mojej winy?
Pobierzemy kaucję jeśli wynajmujesz u nas samochód pierwszy raz.
5Jak wygląda odpowiedzialność w przypadku zaistnienia szkody powstałej bez mojej winy?
Jeśli szkoda nastąpiła w ruchu drogowym (np. ktoś uderzył w Twój samochód i będziemy mieć OC sprawcy) to wtedy jesteś wyłączony z odpowiedzialności. Natomiast, jeśli szkoda powstała np. na osiedlowym parkingu (samochód nie był odpowiednio zabezpieczony na czas postoju), lub spowodujesz wypadek / kolizję drogową - wtedy za szkodę odpowiadasz do wysokości kwoty określonej w umowie najmu (udział własny w szkodzie).
6Czy jest możliwość wyjazdu samochodem za granicę?
Tak, jest taka możliwość, jednak tylko po uprzedniej pisemnej zgodzie wystawionej przez naszą firmę.
7Czy samochód może prowadzić tylko wynajmujący?
Tak, to Ty z nami podpisujesz umowę i to Ty odpowiadasz za ten pojazd w okresie trwania umowy.
8Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, jeśli tylko sobie tego życzysz. W pozostałych przypadkach dostaniesz od nas rachunek fiskalny.